یادداشت های مشترک

بی تو بسرنمی شود

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بــی هـمــگـان بــســر شــود، بی‌تــو بـسر نمی شود   

داغ تــو دارد ایـــــن دلــــم، جـای دگــر نمی شود

 

دیــده‌ی عــقــل مــست تو، چرخـه‌ی چرخ پست تو    

گــوش طــرب بـه دسـت تو، بی‌تو بسر نمی شود

 

جــان ز تو جــوش می کنـد، دل ز تو نوش می کند    

عــقــــل خـــروش می کـنـد، بی‌تو بسر نمی شود

                                                                

خــمـر مـن و خـمــار مـن، بــاغ مـن و بـهــار مـن    

خــــواب مــن و قــرار مــن، بی‌تو بسر نمی شود

 

جـــاه و جلال مـــن تویی، ملکــت و مال من تویی     

آب زلال مـــــن تـــــویــــی، بی‌تو بسر نمی شود

 

گاه ســوی وفــــا روی، گاه ســـــوی جــــفــا روی   

آن مــــنــــی کـــجــــا روی، بی‌تو بسر نمی شود

 

دل بنـــــهــد بـــر کنـــی، توبــه کـــنند بشــــکـــنی     

ایـــن همه خود تـو می کـنی، بی‌تو بسر نمی شود

 

بی‌تو اگـــر بــــسر شـدی، زیـــر جهان زبــر شدی    

بـــاغ ارم ســـــقــــر شــدی، بی‌تو بسر نمی شود

 

گر تو ســـری قـــدم شــوم، ور تو کـــفی علم شوم     

ور بــــروی عــــدم شـــــوم، بی‌تو بسر نمی شود

 

خواب مـــرا ببســته ای ، نقـــش مرا بــشســـته ای     

وز هــمـــه ام گـســـسته ای ، بی‌تو بسر نمی شود

 

گر تو نباشـــی یــار من، گــشـــت خراب کـار من    

مونـــس و غمـــگـــسـار من، بی‌تو بسر نمی شود

 

بی تو نه زنده گی خوشم بی تو نه مرده گی خوشم     

ســـر زغـــم تو چـون کــشم، بی‌تو بسر نمی شود

 

هر چــه بـــگویم ای سنــد، نیست جدا ز نیک و بد   

هــم تــو بــگو به لـطف خود، بی‌تو بسر نمی شود

  • گل مریم

نظرات  (۱)

عشق من و نگار من
جان من و قرار من
بی تو بسر نمی شود ..
پاسخ:
عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی