یادداشت های مشترک

دوستت دارم!

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

جای هر آن چیزی که در دنیا ندارم، دوستت دارم


تنها دلیلِ لحظه های انتظارم ! دوستت دارم




ای آشنای جاودان، ای واژه ی احساس ناب، ای عشق


با اینکه دیگر نیستی حتی کنارم، دوستت دارم



آرام جان!  با ذکر نامت زیر لب آرام می گیرم


عشق تو را در کنج سینه پاسدارم، دوستت دارم




با هر غزل از جوهر اشکم درون شعر می ریزم


با بغض می گویم : تمام روزگارم ! دوستت دارم




هر روز من..، بیهوده..؛ بی تو طی شد ، اما نه !


شب تا سحر یاد تو را در سینه دارم، دوستت دارم




شعرمرا یک بار دیگر هم بخوان بی بغض، با لبخند


زیرا هلال خنده ات را خواستارم ، دوستت دارم

  • گل مریم

نظرات  (۱)

...
پاسخ:
@@@

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی